Nokia C6-00 Zitron Set For Sale With Full Box

Saya nak letgo telefon Nokia C6-00 kesayangan saya ini sebab nk pakai duit.
Kalau boleh saya nk secepat mungkin

- Telefon ini nampak baru seperti baru keluar kedai
- Full Set ( ORIGINAL )
- Memory Card diberi
- dah install Garmin
- saya selalu pakai cover getah jadi telefon ini memang tak ada calar langsung
- ade 2 bulan warranty dari Nokia

kalau berminat leh call atau sms kat saya
siapa cepat dia yang dapat

harga boleh nego lagi

telefon ini memang tak ade calar langsung macam dalam gambar

C.O.D. sahaja, location: Setapak Jaya, Wangsa Maju, Sri Rampai, sekitar bandar
KL

Saya jual telefon ini bersama harga yang berpatutan dengan condition yang
terbaik dan nampak baru.

Comments

Post a Comment

Popular Post

Gynecomastia: Pembedahan Jalan Terakhir

Catatan Zainal Al-Johan Bangsa Melayu Teragung

Gambaran Yakjud & Makjud