kemana menghilang

askm korg semua, mesti tertanya-tanya knape la lame aku x tulis blog ... haa , ni nk crita, aku skunk sedang cbuk dengan nk exam dan final project ID yg masih lagi x buat pape sedangkan waktu kuliah dah tamat, so sgt2 sibuk la.., nih pon saju curi mase cket nk blogging cket klu x mmg smpai cuti sem bru on9 ,

dulu cbuk dgn program nk pegi tanjung malim, program "XCID" diorg kasi nama, so aku join la dah diorg kate wajib , last2 bru tau ade gak dak x pegi, klu aku tau aku pon xnk pegi tp duit dah byr so terpakse la pegi gak , nk buat cmnekan , burn la duit aku , pegi laa aku ke program tuh maen jek tiap hari smpai x cukop tido , ade gak budak yg ngade2 xley kene lumpur(haiz... ngade-ngade tol) anak mak la katakan , aku slamber jek maen walaupon tanpa kasut ..( aku aku dah pecah hari pertama maen!!) sedey seyh maen punye maen smpai lupa dunia.. balik tuh mmg kaw2 tido , esok tuh mmg kompem aku x pegi kuliah .. ish2

pastuh selang beberapa minggu ade lagi program kali ni kt JB, yg nih mmg aku nk pegi seumur idup aku x penah lagi aku pegi jb!! excited giler la.... program kt jb tuh diberi nama ID Nite tema hollywood party nih buat aku excited lagi nk pegi .. function kt hotel nih byk kali la dah pegi tp semua majlis formal so majlis mcm hepy2 nih aku x penah pegi ... dgr kate ade prom lak .. >< hepy seyh... skali diorg tentukan pasangan .. cam hampess aku kene berpasangan ngan dak aku x brape baek , die dah la dingin ngan aku macam air batu .. aku pon jadi malas lyn bdk camnih .. korg tau x die tuh semua bende buat smbil lewa jek .. (pemalas!) klu tgk asignment studio semua mcm malas jek ,.. klu pair ngan die konfem die malas la nk buat mcm2... aku nk menang so aku start word nk ckp ngan die " ezy jom kite blatih buat style mase nk catwalk tuh " skali die balas .." malas aku ... kite bukan nk menang pon .. buat biase2 suda" dengan muke poyo... aku bengang giler!! x syok la mcm nih aku nk ade feel .. mmg aku nasib malang pair ngan die , mlm tuh fuhlamak aku terpegun tgk dak2 laen sume pakaian kacak2 blaka, ponpuan chinese korg paham2 laa. pakaian diorg ,... ade sorg dak dlm klas aku tuh die nmpk jek alim tp die tuh cpt panas .. suke la bende2 cmnih ... ntah ler bile die nk berubah , nasib baek aku still dpt kawal aku nye "feel" iman cukop lagi kot... haha!!

hbs function tuh kitorg bergambar ramai2... fuh best duk atas hotel tuh .. leh nmpak singapore dri atas,,, korg tau x jarak singapore ngan jb mcm jarak bandar kb ngan bandar pasir pekan yg dipisahkan oleh sungai (dekat giler!!!) mlm tuh grup aku menang hadiah video terbaek (kitorg ade pertandingan video) tp sygnya kitorg tertinggal dlm bas mase balik ape lagi kire bagi sedekah kt org bas jek laa... sedey seyh pulangla dengan tangan kosong...

smpai sini dulu la citer aku , klu aku ader citer besh2 agi aku akan post as soon as posible askm!!

Comments

Popular Post

Gynecomastia: Pembedahan Jalan Terakhir

Catatan Zainal Al-Johan Bangsa Melayu Teragung

Gambaran Yakjud & Makjud