Berbuka puasa FREE

kali nih mmg first time lah duk berpose tanpa perlu bayar pon...free beb!
dah la poket tgh pokai so mmg tgh duk pikir camne nk bertahan 2 hari kt cnie tanpa duit tp secara tiba-tiba ader call masuk , padahal bajet nk berbuka ngan air jek tp org yang call tuh mmg bagi aku sesuatu yang aku mmg ingin kan , aku bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal , org yang coll tuh ajak berbuka puase dgn DAtuk-Datuk lak tuh.. fuh makanan mmg sedap walaupun tukang masak die gune rempah berlebihan , mungkin ini lah org kata kelebihan kalau kenal org besar kt cnie , klu tiap 2 hari cmnie mmg saving giler la aku kt KL nih, dah la makanan kt KL nih mahal klu nk dibandingkan mase aku duk kuantan dulu , lepas makan leh borak2 ngan datuk2 tuh ( bkan datuk ade cucu ye) tp mmg org ade pangkat , die siap bagi kad lagi kata klau ade pape masalah leh kontact die , so klu aku ade masalah kewangan leh a mintak tolong ngan die .

selain berbuka pose free tuh timbul masalah laen lak , aku nk bercakap ngan sorg dak klas aku nih bkn pe pon , sbb die x dtg klas so ak pon nk tanye kabar aku coll die tp sie x angkat lak , lepas x lama dpt satu msg die kate xpyh koll lagi lah sbb dah byk kali die misscoll tp aku juz miskoll die 2 kali je kot bkn byk .. ayat tuh buat aku mmg terase la sampai aku ase malu lak nk jumpe die lm klas nanti esok , ase nk ponteng jek tp pikir pasal persyarah lak sbb aku jarang ponteng klu tanpa sbb yang agak berat, xkan pasal perempuan aku sanggup korbankan kehadiran aku ke klass mmg satu perbuatan yang agak stupid la, tp nk wut camne agi maybe die ade masalah , aku hantar msg beberapa keping lagi tp die x blas so baek aku hantar lass msg ckp mintak maaf klu ak kaco die .. die serabut kot ., tp nk wut camne lagi klu org tuh dah xde mood so baek aku terima seadanya, esok aku dah nk balik kampung , x lame lagi dah nk raya, tp baju raya aku still x decide lagi , nk warna emas ker , warna itam.. 6t la aku pilih buat mase nih aku kene selesaikan masalah aku dulu , tdi pon kerje asignment kene reject dek pensyarah , die dah la x ajar cara2 nk rendering pastue nk kite buat perfect, mane la reti , tanye die , die balas " awak semua leh blaja sendiri by google kt internet care nk render kasut" mane la kite tsu web pe nk search .. die pon x gtau semua nih , so cuti nih mmg pack gile mase aku siap dah ader invitation tuk ke majlis hari raya utk pakatan mahasiswa kt SIC telipot, kl korg nk join datang je la ke sane pada hari raya ke-4 , semua dijemput hadir tau , selamat hari raya!

Comments

Popular Post

Gynecomastia: Pembedahan Jalan Terakhir

Catatan Zainal Al-Johan Bangsa Melayu Teragung

Gambaran Yakjud & Makjud